Når mamma blander seg …

1 minute

·

·

Det begynner å bli flere år siden «jeg valgte feil», og flyttet til andre siden av landet for å bo med en kjæreste som jeg allerede hadde vært i lag med i to år.

Det er to – tre år siden jeg flytta hjem med halen mellom beina. Jeg innrømmet at jeg valgte en person som ikke behandlet meg bra. Mamma har i etterkant ikke ønsket at jeg skulle være i noe forhold. Jeg forstår at dette er, fordi hun er beskyttende og god.

Likevel har jeg allerede hatt to etter den spesifikke eksen.. og mamma liker ingen av de. Har selv ingen anelse hvorfor det betyr så mye for meg at hun godkjenner kjæresten min.

Lisa

Det begynner å bli flere år siden «jeg valgte feil», og flyttet til andre siden av landet for å bo med en kjæreste som jeg allerede hadde vært i lag med i to år. Det er to – tre år siden jeg flytta hjem med halen mellom beina. Jeg innrømmet at jeg valgte en person…

Leave a comment

Issue is a magazine-style theme design that displays blog posts, reviews, artwork and news.

⏬

It comes with different styles to spark your creativity in making it just as you'd like to.

Designed with WordPress

MagBlog is a magazine theme focused on sizable type and imagery to expand your content. Make it yours ⏬