Lisa med bipolar

Hei. Jeg heter Lisa og er tjuefem år gammel, og har bipolar type to. I 2021 fikk jeg endelig diagnosen. Jeg er ikke bipolare Lisa, men Lisa med bipolar. Jeg startet bloggen, fordi jeg ønsker å kjempe mot stigma og heller gi et innblikk på hvordan det kan være.

Det første jeg opplevde da jeg fikk diagnosen var at jeg følte meg ensom. Jeg prøvde å undersøke diagnosen, men fant lite skrevet om folks erfaringer av å ha den. Jeg ønsker å nå ut der slik at flere som meg får noen å relatere til. Kanskje dette også kan hjelpe familie og venner til å forstå hvordan det kan være å ha bipolar diagnose. Ved å følge denne bloggen kan jeg ta dere med gjennom reisen fra å få diagnosen til hvordan det er å leve med den.

Jeg ønsker ikke at det skal være en alt for deprimerende blogg, men så handler jo bipolar om opp og nedturene. Jeg har ikke lyst å legge et for stort filter over det heller. Målet mitt er jo å komme meg på beina igjen, og det prøver jeg på stadig vekk.

Bilde fra MixKit

Hei. Jeg heter Lisa og er tjuefem år gammel, og har bipolar type to. I 2021 fikk jeg endelig diagnosen. Jeg er ikke bipolare Lisa, men Lisa med bipolar. Jeg startet bloggen, fordi jeg ønsker å kjempe mot stigma og heller gi et innblikk på hvordan det kan være. Det første jeg opplevde da jeg…

Leave a comment

Issue is a magazine-style theme design that displays blog posts, reviews, artwork and news.

⏬

It comes with different styles to spark your creativity in making it just as you'd like to.

Designed with WordPress

MagBlog is a magazine theme focused on sizable type and imagery to expand your content. Make it yours ⏬